2013. június 24., hétfő

Hétfő

Vasárnap kicsit megfájdult a bal felső hátam. Ezért ma katonai nyomásnál és húzódzkodásnál visszavettem a terhelést. Úgy terveztem felvétel+lökésnél és szakításnál megpróbálom a tervezettet. Ha nem jó akkor pedig ott is visszaveszem. Végül nem kellett visszavenni. 
SMR system, átmozgatás
Katonai nyomás:
2x16 kg: 10 ismétlés. Már ezután sokkalta jobb volt a hátamnak. 
Húzódzkodás:
16 kg 3 ismétlés
Felvétel és lökés:
2x24 kg: 2x 1 perc. 10 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Köztes időben most is tartóban tartottam a súlyt.
Szakítás:
24 kg: 2 kör: 32 s, 1 perc pihenő, 56 s, 2 perc pihenő, 80 s, 3 perc pihenő aztán jött a másik oldal. 8 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Most is a köztes időben fenn tartottam a súlyt. A kettő kör között 10-15 percet pihentem. Múlt héten nehezebben egy kör ment. Ma könnyebben kettő kör. 
Tolódzkodás gyűrűn: 8 ismétlés
GHD pad szerűség: 7 ismétlés
Nyújtás
A felső hátam teljesen rendben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...