2013. június 22., szombat

Péntek és szombat

Péntek:
Tamás és Zoltán 16 kg-al ezer swinget hajtott végre kb. 1 óra 15 perc alatt. Ezúton is gratulálok nekik!
Szombat:
Részemről ma nekifutottam az ezer négyüteműnek.
8 óra 28 perckor kezdtem. Fél percenként hajtottam végre 5 ismétlést.
8 óra 48 percre érkeztem a 200-as állomáshoz. Itt 8:52-ig szünetet tartottam majd indultam tovább.
9 óra 12 percre érkeztem a 400-as állomáshoz. Itt 9:17-ig pihentem. Most is és a későbbi pihenők során is jókat teáztam. Jó erős zöld teát. A carpe diem teháznál már lehet kapni aranygyökeret viszonylag jó áron. Már régóta vadásztam ilyen teára, de csak kapszulás kivitelt találtam. Majd kíváncsi vagyok, hogy fog muzsikálni.
9 óra 37 percre érkeztem a 600-as állomáshoz. Továbbra is az elején eltervezett beosztást követtem. Itt már látszott, hogy jól választottam beosztást. Sem fizikailag, sem szellemileg -utóbbi esetben legfőképp a monotóniatűrést értem- nem jelentett kihívást eljutni idáig. Kicsit emlékeztetett a Balaton átúszásomhoz. Bár ott igen-igen erősen igénybe vette a türelmemet. Viszont tudtam, hogy annyi alvással, annyi vezetéssel és olyan erőnléttel ha teljesíteni akarom nem mehetek gyorsabban....
9 óra 43 perckor indultam tovább. 10 óra 3 percre érkeztem a 800-as szinthez vagy mondjuk a 4-as táborhoz -hegymászás után szabadon. 
Itt 10 óra 8 percig pihentem. A csúcsot 10 óra 27 perckor értem el. Nagyon ritkán meditatív állapotba kerülök a fizikai kihívások során. Ez egyenlőre ajándék. Vagy belépek vagy nem. Ma nem került rá sor.
Ezután mentem gyömbérteát főzni -megelőzésnek. Ez jó gyulladáscsökkentő főleg kurkumával - meginni igazi kihívás....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...