2013. július 22., hétfő

Hétfő



A facebookon, egy orosz girevoy sport csoportból gyűjtöttem ezeket a fotókat. A fényképek címe annak a személynek a nevét tartalmazza aki megosztotta a fotót a csoportban-

Ma az edzésemet ketté kellett vennem.
Délelőtt:
Katonai nyomás: 32 kg, 3x3 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Csak az utolsó sorozat ment jól.
Döntött törzsű evezés kitörésben: 32 kg 3x7 ismétlés 3 perces pihenőkkel
GHD pad szerűség: 10 ismétlés. A teljes mozgástartomány még mindig messze van.
Délután:
Húzódzkodás: Saját testsúly 5 ismétlés, 8 kg 3 ismétlés, 16 kg 3 ismétlés. Nagyon szépen ment. Idáig csak annyit pihentem amíg levettem a láncról a súlyt és feltettem a másikat. Kis szusszanást követően jött kettő sorozat a 24 kg-al. (Közte 3 percet pihentem.) A második sorozat első kettő ismétlése volt a legjobb.
Felvétel és lökés: 2x24 kg, 7 másodpercenként egy ismétlés 56 másodpercen át, köztes időben tartóban tartottam a súlyt. Ez ma elképesztően jól ment. Az ötödik sorozatnál inkább megálltam. A sorozatok között 2-3 perceket pihentem. Összesen 40 felvétel és lökés. Nagyon örülök neki. Jövő héten csökkentem a sorozatok számát, viszont azon belül nő majd az ismétlésszám. A pihenőidő nem fog változni.
Szakítás: 24 kg, 8 másodpercenként egy ismétlés 112 másodpercen át. Utána rögtön jött a bal kéz. Tudtam az előzmények miatt nem fog jól menni. Szinte bármilyen eredménnyel elégedett lettem volna. Meglepetésemre tartásokkal végig ment. Összesen 14 jobbra, 14 balra ismétlés.
Szombaton befejeződött a 32 kg szakítás felvezetése. Ezentúl úgy tervezem, hogy szerdánként 32 kg-al lesz tartásos szakítás. Szombaton pedig tartóban tartás és felvétel edzés lesz ezentúl. 
Tolódzkodás gyűrűn: Saját testsúly 8 ismétlés, 5 kg 7 ismétlés. Itt aztán inkább befejeztem.
Nyújtás.

Kovács Laci már jó pár napja Los Angelesben van. Hamarosan kezdődik a crossfit games döntő. Sok sikert kívánok neki!


Huj.huj hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...