2013. július 24., szerda

Kedd és szerda

Kedd:
Talajíjászat.
2x13 kg buzogányok: 3x5 ismétlés balra jobbra. Sorozatok között kb. 1 perceket pihentem.
Guggolás, 2x32 kg: 4x4 ismétlés. Sorozatok között 3 perceket pihentem.
Szerda:
SMR system, átmozgatás
Katonai nyomás:
2x16 kg: 3x8 ismétlés. Sorozatok között 1 perceket pihentem.
Húzódzkodás:
11 kg: 7,5 ismétlés 1 perces pihenőkkel. Itt kiderült kevés az időm....
Lökés:
2x24 kg: 3x1 perc. Percen belül 6 másodpercenként hajtottam végre egy ismétlést. Köztes időben tartóban tartottam. Harmadik sorozatban jobbnak láttam a 6. ismétlésnél megállni. Sorozatok között 3 perceket pihentem.
Szakítás:
32 kg, 6 másodpercenként egy ismétlés. Így tíz ismétlésig mentem el. Majd egy perc pihenőt követően jött a másik oldal. Csupán egy kört hajtottam végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...