2013. július 8., hétfő

Hétfő

(Facebook: Tengeriin Chono tagnál találtam)

Nagyon örülök a meleg nyári napoknak. Egész évben lehetne ilyen idő.
SMR system, nagyon hosszú átmozgatás.
Katonai nyomás:
16 kg: 8 ismétlés
24 kg: 5 ismétlés
32 kg: 2x3 ismétlés 3 perces pihenővel. A minőséget még kicsit csiszolni kell. A második sorozatban jobban ment.
Húzódzkodás:
Saját testsúly: 8 ismétlés
7 kg: 3 ismétlés
16 kg: 3 ismétlés
24 kg: 3 ismétlés. A minőséget még kicsit csiszolni kell.
A katonai nyomás és a húzódzkodás most van azon a szinten ahol anno az RKC II-re készülés során volt. Úgy döntöttem a 12 óra szakítást egy darabig hagyom. Viszont a tanítványokhoz -akik más beosztáson lesznek - beállok swingelni 16 kg-al. Így töretlenül fogom tudni majd folytatni az edzéseket, a megkezdett utat.
Felvétel és lökés: 
2x24 kg: 2x64 s. Ezen belül 8 másodpercenként egy felvétel és lökés -tehát összesen 8 ismétlés. Köztes időben tartóban tartottam a súlyt. A kettő sorozat között kb. 4-5 percet pihentem -megvártam míg teljesen felforr a víz a teához. :)
Szakítás:
24 kg: 72 s jobbra- balra - 9-9 ismétlés. Kézcserénél nem tartottam pihenőt. 8 másodpercenként hajtottam végre egy szakítást. Köztes időben fenn tartottam. Ez utóbbi nagyon nehezen ment, ezért lett csak ennyi.
Döntött törzsű evezés: 2x24 kg: 2x8 ismétlés. 3 perces pihenővel. Bal kezemnél a fogás majdnem elengedett.
Tolódzkodás gyűrűn: 8 ismétlés. Ment volna még, de holnap is lesz nap. Másrészt nekem délután még fizikai munka lesz.
GHD pad szerűség. 8 ismétlés.
Nyújtás és hengerezés.
Huj huj hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...