2013. augusztus 12., hétfő

Hétfő

SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
16 kg 5 ism., 24 kg 3 ism., 32 kg 3x4 ismétlés. Utóbbinál az első sorozat nehezen ment. A harmadik lett a legjobb.
Húzódzkodás:
Saját testsúly 5, 8 kg 3, 16 kg 3, 24 kg 2x3 ismétlés. Már a felvezetéskor nem ment jól. Így inkább nem is erőltettem. 
Felvétel és lökés:
Első sorozatban teljesítettem a 10 ismétlést, a második sorozatban inkább 5 ismétlésnél megálltam. Most is a 6 másodpercenként egy ismétlést tűztem ki célul azonban ehhez ma is lassú voltam.
Szakítás:
24 kg: 1 perc. Percen belül 6 másodpercenként egy ismétlés, köztes időben tartás. Tehát 10-10 ismétlés. Nagyon jól ment!!! Ilyen könnyűnek még sose éreztem a 24-et. Azonban tekintettel az eddigiekre egy sorozat után megálltam.
GHD pad szerűség: 10 ismétlés.
Döntött törzsű evezés 2x24 kg: 8 ism.. Noh ez valami elképesztően nyikorgósan,lassan ment. Hagytam is.
Tolódzkodás: 2x5 ismétlés. 
Fejjel lefelé lógás, nyújtás.
Összességében nem vagyok elégedetlen. Tudom lesz ez jobb is. Ami különösen öröm, hogy utána frissebb lettem. 
Kell még egy húzódzkodó nap és lehet a fő napokon kívül is fogok lökni párat. Lassan megnézem a dupla 32 kg-al lökést.... A továbblépésért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...