2013. augusztus 7., szerda

Kedd és szerda

Kedd:
Talajíjászat. Nem ment jól. 15 lépésről messzebb nem jutottam.
Fizikai munka.
Este dupla 32 kg-al kettő darab hármas létra felvétel és guggolás. Ugyanúgy, mint múlt héten. Hármas létra egyben lement. Létrafokonként egy felvétel szerepelt. Most kicsit nehezebben ment.
Szerda:
Fizikai munka.
Késő délután felé került sor az edzésre.
SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
2x16 kg: 15 ism., 1 perc pihenő, 13 ismétlés.
Húzódzkodás:
10 kg: 8 ism., kb. 1 perc pihenő, 5 ism..
Lökés:
Ez is jól ment!!!
2x24 kg: 3x1 perc. Percen belül 6 másodpercenként egy ismétlést hajtottam végre. Köztes időben tartóban tartottam a súlyt. A sorozatok között 3 perceket pihentem. Összesen 30 lökés. 
Szakítás:
Itt visszafogtam magam. Féltem, hogy nagyon kiütném magam.
32 kg: 1 perc jobbra-balra. Percen belül 6 másodpercenként hajtottam végre egy ism. köztes időben fenn tartottam. A kettő kar között 1 percet pihentem. Összesen 10-10 szakítás.
GHD pad szerűség: 10 ism.. Pár alkalommal messzebb jutottam, mint eddig bármikor. De még nem teljes mozgástartomány.
Döntött törzsű evezés: 2x24 kg 8 ism..
Tolodzkodás: 2x 8 ism. kb 1 perc pihenővel.

Délelőtt és délután is csurom víz lettem. Azonban igazából a meleg nem zavar. Megy a munka, megy az edzés és szépen fejlődök. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...