2013. augusztus 5., hétfő

Hétfő

Tegnap külföldi kettlebelles blogokat keresgéltem. Ugyanaz a helyzet, mint itthon. A legtöbb már nem él. 
Én nem tervezem a blogírás befejezését.

Ritka frissen ébredtem.
SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
16 kg 3 ism., 24 kg 3 ism., 32 kg 4x3 ism.. 32 kg-nál bal kézzel végig, jobbal pedig az első sorozatot láblökéses nyomással -push press- teljesítettem. Itt reggelre lehűlt az idő. A nyomások előtt bemelegítő swingek kellettek volna. Jövőhéten jönnek a 4 ismétlések.
Húzódzkodás:
Nagyon jól ment!
Saját testsúly 5 ismétlés, 7 kg 3 ism., 16 kg 3 ism., 24 kg 4x3 ismétlés. Itt kicsit megéreztem a bal könyököm. Azonban jó hír, hogy a későbbiek során nem éreztem. Itt is 4 ismétléseket tervezek jövőhéten.
Felvétel és lökés:
Nehezen vettem rá magam.
2x24 kg. 3x1 perc. 6 másodpercenként terveztem egy ismétlést végrehajtani. Ez a tempó ma túl gyorsnak bizonyult. Az első sorozat vége felé a lökések előtt kicsit szusszantam tartóban. A második sorozat közepétől ugyanez történt. A harmadik sorozat nagyon jól indult. Azonban az 5. ismétlésnél hirtelen elfogytam. A 6. ismétlést még végrehajtottam. Utána azonban letettem a súlyt. Így is nagyon örülök ennek az eredménynek. 
Szakítás:
Beállt alkarral.
24 kg 1 perc balra-jobbra. Azon belül 6 s egy ismétlés. Most is köztes időben fenn tartottam.
GHD pad szerűség: 10 ismétlés
Döntött törzsű evezés: 2x24 kg: 2x8 ismétlés 3 perces pihenővel.
Tolódzkodás: 2x8 ismétlés kb. 1 perces pihenővel.
Fejjel lefelé lógás. Majd a vasra rá kell tenni valamit. Kicsit vágja a lábam. (Nem nincs és nem is lesz gravitációs cipő. Beakasztom a lábam és kész.)
Nyújtás.
Nagyon jó kis edzés lett. A végére jobban éreztem magam, mint az elején. Az időtartama kb. 2 óra volt mindenestől.
Úgy érzem most - harminc felé- kezdenek összeállni, összeérni a dolgok. A látottak, a hallottak, az olvasottak, az átéltek és a megfigyeltek.  Noh meg az a rengeteg mocorgás amit eddig végrehajtottam. 

Huj,huj, hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...