2013. szeptember 2., hétfő

Első őszi edzés

SMR system, átmozgatás.
Katonai nyomás:
16 kg 5 , 24 kg 3, 32 kg 2x4 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Utóbbi nem ment. Néhány ismétlés láblökéses nyomás lett jobb kéznél is.
Húzódzkodás:
Itt a szokott módon saját testsúlytól fellépdeltem 24 kg-ig. Ezzel a súllyal 2x4 húzódzkodást hajtottam végre 3 perces pihenővel. Ez és később a szakítás ment a legjobban a mai nap során.
Felvétel és lökés:
Ez múlt héten sem ment. Sajnos ma sem, de nem adom fel. Kicsit még várok aztán ha nincs változás valamit változtatni kell. 2x24 kg 2x8 ismétlés 3 perces pihenővel.
Szakítás:
24 kg: 5-5 ismétlés. A hétvégére tekintettel.....
GHD pad szerűség: 7 ismétlés. Most a mozgástartomány végéről indulok és kézzel segítek. Meglátjuk így lesz e előrelépés.
Döntött törzsű evezés: 24 kg 7 ism.. Ennél és a következő gyakorlatnál seem akartam nagyon terhelni magam.
Tolodzkodás gyűrűn: 7 ismétlés.
Kellemes edzés lett a mai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...