2013. szeptember 9., hétfő

Ismét fizikai munka utáni edzés

SMR system, átmozgatás. Most mértem időt. Összesen 35 percet vett igénybe.
Katonai nyomás:
16 kg 5, 24 kg 5, 32 kg 3x4 ismétlés. Már a felhozatal során látszott, hogy jól fog menni. Ennek ellenére az első sorozat nyögvenyelősen ment. A második sorozat nagyon könnyen. A harmadik sorozatban már jobb oldalt is előkerültek a lábnyomásos lökések -2-3 darab. 3 perceket pihentem a sorozatok között. 
Húzódzkodás:
Saját testsúly 5, 8 kg 3, 16 kg 3, 24 kg 3x4 ismétlés. 3 perces pihenőkel. Elég nehezen ment.
Felvétel és lökés:
2x24 kg: 3x10 ismétlés. 3 perces pihenőkkel. Első sorozat könnyen lement. A második sorozatban már kellett tartóban pihengetni. Harmadik sorozatban a 10. ismétlés előtt kb. 10 másodpercre letettem a súlyt. A felvétel szállt el, a fizikai munkák miatt....
Szakítás:
Az előző játékból komoly alkarfáradtságot hoztam magammal. Mégis elég könnyen lement.
24 kg:2x13 ismétlés jobbra-balra. Összesen 56. 3 perces pihenővel a sorozatok között.
GHD pad szerűség: 7 ismétlés.
Hídtartás: 1 perc
Tolódzkodás: Kivonultam súlyokkal. Később kiderült, feleslegesen. Saját testsúly 2x8 ismétlés 1 perces pihenővel.
Kitörésben döntött törzsű evezés, 24 kg: 2x15 ismétlés. 1 perces pihenővel.
Nyújtás.
Huj,huj,hajrá!

Arkona-Kupalec

Motivációs videók:
Isten hozott a darálóban (Az endorfin magazin oldaláról.)
Régebben már szerepelt a blogon. Közzéteszem ismét. Arnold motivációs videója: Arnold Schwarzenegger az élet 6 szabálya.
Kettlebell fever.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...