2013. november 20., szerda

Elmúlt napok edzései


A brutal óta könnyed kettlebell edzésekre került sor.
A napokban elkészültek a tárcsák (home made eleiko :)), nagyimnál pedig kialakítottam a platformot (ez is házi, a gumiszőnyeg rész a bánya elhasznált szállítószalagjából jött össze.). Ő örül , hogy az unoka többet lesz ott, én meg örülök az olimpiai súlyemelés helyszín lehetőségnek. Ma -bár beteg vagyok- már kicsit gyakoroltam az olimpiai súlyemelést. A kettlebell edzések sem fognak elmaradni....

Weightxreps.net (Internetes súlyemelő napló)
Olimpiai súlyemelés motiváció: What you are to me (weightlifting)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...