2014. március 12., szerda

2014 márciusi edzések

Már múlthéten bejöttek egy kicsit a fizikai munkák. Így vissza kellett venni a terhelést, a héten pedig biztos nem lesz 10 edzésem. Igazából örülök, hogy ismét van. Kellett már nekem ez a változatosság.
Olimpiai súlyemelés:
Szakításnál nem vagyok elégedett a technikával így még mindig 45 kg-nál vagyok. 
Lökésnél erőnléti probléma van. Ott 60-65 kg-nál tartok jelenleg. Ma elkezdtem az egy felvétel 2 lökés variációt és majd tervezek nehéz felvételeket a továbblépésért.
Kettlebell:
A lökés most dupla 24 kg-al 15-17 ismétlésnél tart -így sorozatterhelés alatt. Szakítás szépen megindult. (Nemrég sikerült bal kézzel is felvételt végrehajtani a 48 kg-os bellel. Valamint volt pár swingem dupla 48-al- egyik kézben 24+24-et fogtam össze.)
Lassan lesznek kültéri edzések -gumiforgatás stb.- és ez újabb színt fog vinni az edzéseimbe. Aminek köszönhetően még erősebb leszek. 
Az IUKL Európa Bajnokságánál jó nagy kavarások vannak. Úgy néz ki most már tényleg végleges a hely és időpont. Ennél többet azonban egyenlőre nem tudni. A hétre ígértek részletesebb tájékoztatást. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...