2015. október 22., csütörtök

Humor, 2x24 kg és 88 kg, lovasíjászat


Farkas Szabi írta a testépítő fb csoportba:
Komoly dilemmában vagyok. 2 éve élek együtt a barátnőmmel. Szerelem volt első látásra, eddig minden csodálatos volt, de az utóbbi időben feltűnt, hogy többet jár fodrászhoz, műkörmöshöz, ahova korábban soha, újabban tornázik, drága ruhákat vásárol magának és konditerembe is elkezdett járni. Tegnap munkába indultam, de gondoltam egyet, félútról visszafordultam és megálltam a fölöttünk lévő utcában, ahonnan jól rálátni a házunkra. Nem kellett sokáig várnom, megállt a házunk előtt egy böhöm nagy fekete luxusautó, amiből egy öltönyös fickó szállt ki, kezében egy nagy csokor rózsával. Ekkor félig leguggoltam egy autó mögött, hogy meg ne lásson. A férfi bement a házunkba. Így ebben a félig guggoló helyzetben vártam és figyeltem körülbelül fél percig, és azt éreztem, hogy ebben a tartásban keményen dolgoznak a csípő, a derék, és combfeszítő izmaim egyaránt. Nagyon megtetszett ez a gyakorlat. Most az egylábas guggolásnál tartok, de azt nem szeretném abbahagyni. Mit gondoltok, kiegészítő gyakorlatnak érdemes felvenni ezt a guggolás mellé az edzéstervembe?

Máté felcsavarta a 88 kg-ot is. Most már 3 belleket kell összekötni. Grat!
2x24 kg-os bellt sikerült -még vasárnap- gömbbel felfelé kinyomni. Réges régi nagy álmom teljesült ezzel. Testsúly továbbra is 60-61 kg.
Kassai interjű (Mikor lesz ismét saját lovam és vágtázok vele a réteken mezőkön és lövöm a vesszőket a célba???....Hamarosan itt az idő.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...