2016. április 16., szombat

Humor


Ganzorig Chuluunbor-tól


Bohos Kornél guggolása 380 kg-al. Király videó, óriási.
Találtam egy jó olimpiai súlyemelésről szóló blogot. Íme: Risto Sport
Akit érdekel a súlyemelő eb. Ismét az allthingsgym oldalon van  legtöbb infó.

A héten Máté guggolás közben az alábbi mondókával lepett meg minket:
 "Mit ér a testem kiba...va ha a lábam mi haszna." Nem ismerünk rá. Hisz régen évente egy-kettő alkalommal guggolt. Amúgy a héten a 46,25 kg-os bellt kinyomta. Lassan meglesz Neki a beast. Gratulálok!
Lantos Judit tanítványa Cseh Éva teljesítette -20 kg-al - a kettlebell warrior 4. szintjét. Gratulálok! Nem sokan vannak.
Részemről a héten a concept 2 evezőgépen a következő történt meg. Ugyebár a gép használata közben hideg levegő jön ki oldalt. Csónakázás közben egyszer odajön egy csaj és ott kezdi hűsíteni magát. Ha tudtam volna beszélni csak annyit mondtam volna egy ezres lesz.... (Ezzel szemben örültem, hogy le nem estem a gépről az intenzitás miatt...)


Utólag: Dávid 60 kg-al felvétel és lökést hajtott végre. Gratulálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...