2018. július 22., vasárnap

Tiszabezdéd, lovasíjászat-talpas íjászat


Még a tavasszal olvastam egy könyvet ami a Szaharában lévő őskori festmények felfedezéséről szólt. A képek között találtam ezt a sziklarajz másolatot. Az eredeti pedig alább.



Most hétvégén a tiszabezdédi lovasíjász és íjász versenyen vettem részt. Tóth Patrik tanítványom is elkísért aki a gyalogos stílus gyermek kategóriájában első helyezett lett. Ezúton is gratulálok.
Én csak a lovasíjászok között indultam. Nem sikerült jól ami nem meglepő, mert mostanság elég fáradt vagyok, sok a munka a súlyzós edzések  nagyon durván vissza vannak véve. Talán a héten megkapom a profi fotós fényképeit és akkor azok is kikerülnek ide. A legeslegfontosabb, hogy találkoztam régi barátokkal és nagyon jó hangulatban telt el az a nap


Kis révülés.... Hagalaz" Runedance - Albion

Utólag:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április

  És a 8. napon megteremtette a kettlebellt (Forrás: fb, Moses Dungca) Érdekes súlyzó az előtérben Lenti képekről azt írják   Elce Lipeckoj ...