2024. július 7., vasárnap

2024, július, első hét, kettlebell hírek

 


Oleg Rudenko készítette ezt a fotót. Ez számomra egy új belles szobor. Brjanszk Tolsztogo park, Kozmának szentelve. 
Anno készítettem egy slideshowt a kettlebell szobrokból.


Mahave Natalija 32 kg-al 47 szakítás.


Artem Taran 2x32 kg-al gömbbel felfelé nyomás majd fej fölötti tartásban guggolás.


David Shamey egy versenyen 151 kg-os kézisúlyzót lökött fej fölé. Úgy tudom a világrekord 153 kg.

Vadim ülve 65,5 kg gömbbel felfelé nyomása.

Mennyire megbízhatók a youtube gerinces videók?

Galba Zsoltiéknál járt a shop builder tv.

Lazareva kettlebell sport.

Ivan Denisov a kettlebell sport alakja új oldalán sporttörténeti cikkeket is megoszt. Legújabb bejegyzésében arról ír, hogy a girja szó a persza girán = nehéz szóból származik. Természetesen próbáltam utánanézni ennek a perzsa szónak, de egyenlőre nem sok értékelhetőt találtam.


Mesterséges intelligenciával írtam egy zenét ami arról szól, hogy bellezik a Föld. Nagyon jól elszórakoztam a programmal. Még kettő verziót fogok feltölteni. A szöveg ugyanez lesz de a stílus más. 

Részemről 45 kg-os bellel 5 lökés és 50 kg-os rúddal bicepsz karhajlítás kísérlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2024, október, első hét, kettlebell hírek

  Kostas Telidis 360 fok 24 kg-al Kostas Telidis 50 kg-al csukló emelés Vladimir Levshin 50 kg-os tárcsával török felállás Vladimir Levshin ...