2009. május 14., csütörtök

Csütörtök

MP 24 kg-al: 2x4-es létra. Jól ment.
Egykezes swing 32 kg-al: 5 ismétlésenként volt kézcsere. Összesen 100 ismétlést csináltam.
Macebell 3 kg-al (igen jól látod) 360 kör: 2x10 ismétlés.
Még kettő nap van a lovasíjász versenyig-szombaton lesz. Holnap már Kisújszálláson leszek.
Most itt elég borús idő van, ami nekem jó mert nagyon szeretek ilyen időben lovas ijászni. Kedden is tök jó volt az eső utáni csendben lovas ijászni-pálya pont jó volt, mert nem porzott de nagy sár se volt. A sötét felhők még a pálya környékén voltak...bár nappal volt ,de jó vallta sötétebb. Számomra van egy varázsa ennek az időnek.
Legutóbb írtam, hogy egy nap 60-65 km-nél többet nem akarok lovagolni. Pontosítok erdőn keresztül.
A kilátóról a képek nem jól sikerültek ezért úgy döntöttem mégse teszem föl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...