2009. május 17., vasárnap

Egyik szemem sír másik örül

Péntek:
Hosszú út után estére érkeztünk meg. Aznap már nem gyakoroltam a lóval. Kikötöttem, megabrakoltattam... Aztán pár lépésre tőle én is lefeküdtem aludni. Csodálatos volt a csillagos ég alatt aludni nem messze a lovamtól. Másnap mondták kemény vagyok, amit nem értek hisz jó idő volt...
Szombat:
Korán keltem. 7-től 8-ig lehetett a pályát használni. Guszti nagyon szépen ment semmi probléma nem volt-volt aki lova balhézott az idegen környezet, idegen lovak miatt... Jól reagált az ez évben bevezetésre kerülő intelligens célra - a cél mindig felém van fordulva a futam alatt.
Maga a verseny sajnos nem sikerült jól, rossz taktikát választottam...Tanultam belőle- egyik ismerősöm miután elmeséltem a történteket azt kérdezte de nem ez volt a lényeg? Ez teljesen más megvilágításba helyezi a történteket...Nem adom fel.
Vasárnap:
Lovas túráztam. Elindultam Bükkszentkereszt felé. Kis kőmázsa érintésével elmentem Vöröskőig. Itt a Nagy száraz völgy felé vettem az irányt. A völgyben a zöld jelzést követve pedig eljutottam Miskolc-Komlóstetőre. Visszafelé ugyanezen az útvonalon jöttem. Kb. 4 órát voltam lóháton. Ezalatt kb. 20-25 km-t tettem meg.

Erőnlétileg most is jól bírtam. Máskor ilyen két-háromnapos lovas dolgok (pl.: verseny, bemutató) sokat kivett belőlem, ma már ez nem mondható el...Máma estefelé SMR, FMS és orosz nyujtás lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...