2009. május 20., szerda

Szerda

MP: 2x5 ös létra. Első két fok megint összevonva-kézcserével. Többi között 3 perc pihenő. Jó pár ismétlés push press volt.
Macebell 360 kör: 4x10 ismétlés 3 kg-al. Ez nagyon durva volt-gondolom az előtte lévő gyakorlat miatt. Fogásomat is nagyon megéreztem.
Egykezes swing 32 kg-al: 4x25. 2 "kör" után fél perc pihenő volt.
Lovasíjász bejegyzésem húzás részéhez kiegészítés: A kihúzás mindig gyors.
Tegnap volt az első lovasíjász edzés a verseny óta. Máma pedig a második. Kedden 4 lovasíjász futamot mentem, máma 8-at. (Ma már a lótól 15 futamnál nem szoktam többet kérni-a 15 futam is elég ritka -maximum 20-25 lovasíjász futam/ló.Én is úgy vettem észre, hogy fizikálisan bírja de szellemileg nem tesz neki jót-persze biztos van kivétel. Valamint igyekszek a lovasíjász szezon alatt is legalább heti egy tereplovaglást beiktatni-ez nekem is jót tesz.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...