2009. december 17., csütörtök

Köszönöm!

Időrendben:

Hóban lovagoltam, jihá. Hatalmas felüdülés volt nekem az elmúlt hetek sárban dagonyázása után.

Ma volt az év utolsó edzése a csoportomnak. Egyik kedves tanítványom sütivel lepett meg minket. Ez ám a jó kis csapat :)! (A sütemény nagyon finom volt.) A héten kedden kaptam az alábbi kérdést: Tényleg ilyen jók vagyunk vagy nem mered megmondani, hogy rosszul csináljuk? Ma 5 perces snatch tesztet hajtottak végre- ez volt nekik az első. Volt aki 8 kg-al, volt aki 24-el és volt aki 16 kg-al snatchelt. Mindenki 100 snatchet hajtott végre és bőven maradt bennük-volt aki elment lépésben magnéziáért így vagy 10-15 s pihenője lett (mivel első 5 perces tesztjük volt így én kértem őket 100 ismétlésre törekedjenek.) A keddi kérdésre válaszoltak. Edzés végén még kértek egy tabata kétkezes swing protokollt. Megadtam nekik :). Edzés után közösen lehordtuk a súlyokat, ugyanis a terem fel lesz újítva a következő kettő hétben.
(A hiányzó tanítványom is képes lett volna a teszt sikeres végrehajtására 12 kg-al.)

6 megjegyzés:

  1. Szia Attila,
    suti is volt, a francba, ilyenkor vagyok beteg... Sajnalom, hogy lemaradtam a tesztröl, de majd jövöre potolom. Köszi az elmult 4 honapot, talalkozunk januarban:) Bekes, boldog unnepeket:Zita

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon köszönjük Neked! Igazi élmény volt! :)

    VálaszTörlés
  3. Zita! Te nem fogyókúrázol ?:D Én is békés boldog ünnepeket kívánok!
    Eszter! Én köszönöm nektek.

    VálaszTörlés
  4. Attila! Köszi,h eszembe juttattad. Inkább csak odafigyelek, hátha lecsusszan még pár kg. A jó sütinek viszont nem vagyok elrontója. Remélem, brownie volt...

    VálaszTörlés
  5. Vettem a célzást, január 5.-én brownie-t sütök nektek, de akkor Attilának jó kemény edzést kell összeállítania, hogy ledolgozzuk. :)))

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...