2010. március 21., vasárnap

Étkezésem

Amennyire tudom a cukrot és a mesterséges dolgokat kizárom.
Próbáltam meglenni kenyér és tészta nélkül de nekem szükségem van rá. Pár ezer év alatt biztos jó páran hozzászoktunk ezekhez a dolgokhoz...
Télen sok szalonnát, zsírt fogyasztottam. Nyáron sok gyümölcs és zöldség- fontosnak tartom az adott időszaknak megfelelően táplálkozni. Például februárban nem eszek epret, mert annak máskor van a szezonja (nálunk)...
Tejtermékek közül csak vaj nincs kizárva.
Próbáltam táplálékkiegészítőket -vitamin, fehérje porok- jól megvagyok anélkül is.
Néha engedek az étkezésemből és iszok tejet stb....Általában nem cukor hiányom szokott lenni :).

2 megjegyzés:

  1. Néha mikor olvaslak, komolyan azt gondolom, hogy Te egy igazi magyar vagy, akire büszkének kell lenni, pedig igazából mindannyian azok vagyunk... de mégis :) Remélem érted.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...