2010. március 23., kedd

Ló felkészítése lovasíjászatra

Sokoldalú stressznek kell kitenni a lovat és ezeknek meg kell haladnia azt a stresszet amit majd lovasíjászat során fog kapni. Így a lovasíjászat kisebb stressz lesz a lónak. Ezt Kassai mestertől tanultam :). Tehát tűzgyújtás, durranós pisztoly, zörgő csörgő dolgok-Gusztávnál alkalmaztam, kavicsot tettem alumínium dobozba rádobtam majd hagytam hagy guruljon le róla... Nagyon jó a tereplovaglás is-számtalan inger éri a lovat.
Sokan -sajnos- a lovat úgy készítik fel, hogy lőnek mellőle íjjal és kész. Sokan túl hamar viszik a pályára a lovat. Így sok ló lesz elrontva...(Valamint meg kell értened nem minden ló alkalmas lovasíjászatra.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...