2010. augusztus 27., péntek

Blokk

Jobban megnéztem RKC kollégák blogjait. Leginkább az edzésrendszer érdekelt. Pavel könyveit is fellapoztam. Úgy döntöttem kipróbálom a blokk edzést 1 hét 1 hét felosztásban. Így "könnyebb" lesz az erőnlétet és az állóképességemet fejleszteni. Hiába próbáltam erőedzés után állóképességet edzeni vagy egyik nap erő fejlesztése másik nap állóképesség fejlesztése nekem nemigen működött. Csak úgy volt jó ha az egyiket fejlesztettem és akkor a másikat nem... Plusz a blokk hoz hozzáteszem az RKC II tanultakat. Valamint visszajön az SMR system az edzés -gyakorlás :)- elejére. Lefekvés előtt inkább lefekszek...:) Jövőhéttől indul ez az új rend.
Sister sin 24/7. Udo száma ez eredetileg, de ez a feldolgozás jobban tetszik. Udo úgy értette a hét 24 órájában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...