2010. szeptember 8., szerda

Gyakorlások

2010.06.25. használok fehérjeport. Eleinte csak edzésnapokon volt kettő adag (ez összesen 50 g fehérjét jelent) de most már pihenőnapokon is. Azóta elfogyott kettő dobozzal -összesen kb. 4,4 kg , egész pontosan egy dobozban 2268 g van. Tegnap jött meg a harmadik doboz. Ami biztos, sokkalta terhelhetőbb vagyok. Szintén 06.25 től rengeteg tojást megettem -estére szinte mindig főtt tojás van :). Ennek számát nem tudom :). Egyenlőre nem unom sem a tojást sem a fehérjeport -mindegyik ugyanattól a gyártótól volt ugyanolyan ízben (ez nem a tojásra vonatkozott :)).
Gyakorlások előtt SMR system után egy windmill rávezető gyakorlatot vezettem be -nyújtás. Súly nélkül csinálom. Nagyon jót tesz a bal csípőmnek. Utána FMS van. Ennek is köszönhető, hogy hétfőn gyakorlás végén könnyen ment mind jobbal mind ballal 15 snatch -letétel, kézcsere nélkül. Lassan itt az idő nekifutni az 5 perces snatch tesztnek.
Nekem a gyakorlások valamennyire edzések ugyanis meg vannak tervezve. De nem is tiszta edzés. Ha kell változtatok az ismétlés számon stb. Tehát mégiscsak gyakorlás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...