2010. szeptember 7., kedd

Rendőrök

Tegnap este lágy 60-al "dübörögtem a sztrádán" vasparipámmal. Mit ad Isten, elém teremt egy integetős rendőrt. Lehúzódok. Odaadom a papírokat. Rendben. Kérem a kötelezőket is. Nézze meg a papírok között. Mondja az elsősegély dobozra gondolt meg elakadás jelzőre... Mondom sose használtam nem tudom hol van. Nézzük meg a pótkeréknél. Megnézzük, nincs ott. Meglátja az íjam. Sport szerűen használja? Persze (Nem , lelőttem 2 fácánt és a motortérben sül.). Aztán segítettek megtalálni. Majd széles mosoly keretében visszaadta a papíromat és hozzátette: " Ne büntettesse meg magát."
Amúgy jól vagyok.
Danzig: On a wicked night (csak az eleje tetszik.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...