2010. december 8., szerda

Fehérjekészítmények

Nézelődök a termékek között... Csak izolátum+koncentrátum -tehát kombinált tejsavó- érdekel. Kinéztem az anabolic wheyt. Igen ám de ennek egy adagja, ami 29 gramm, 21,5 gramm proteint tartalmaz. A Prostar 29 grammos adagja 25 gramm fehérjét tartalmaz -a shop builder 23 grammot ír de másutt és dobozán is 25 gramm van. A twinlab whey protein fuel , 35 gramm egy adag ami tartalmaz 25 gramm fehérjét. Az optimum whey proteinnál 28,5 gramm egy adag ez tartalmaz 23 gramm fehérjét.
Ezenkívül ott van még az aminosav profil is meg az árak. Így nekem marad az ultimate nutrition prostar whey protein -amit most is használok :).
Még január 31 ig 130-140 gramm lesz a napi fehérjebevitelem -emellett magas szénhidrát bevitel is társul. Utána olyan 80 grammra visszaveszem a fehérjebevitelt. Jó pár hete mérlegeltem Tiszaújvárosban a TIFIT mérlegén. 65 kg voltam de én már nem merek semmit mondani a súlyomról :D. Ami a legfontosabb az erőnlétem megnőtt.
A shakerbe az előírt adagnál egy-kettő grammal többet mérek ki mivel valamennyi a shaker falán marad.

3 megjegyzés:

  1. Én most ezt használom:
    http://www.tejpor.hu/wpc80.html
    20kg-os a kiszerelés. Az amino-profilja teljesen jó. Egységnyi árra nézve ez a nyerő, csak egysere kell többet kifizeni. Asszem 27500Ft volt. Kicsit nehezen oldódik, ezért ténylegesen csak tejjel és kakaóval iható. A kakaó segíti a tökéletes oldódást.

    VálaszTörlés
  2. Bocsesz, 10kg volt 27.500.- Ft.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...