2010. december 10., péntek

Péntek

Tegnap a zárótanításon megbuktattak. Történelem módszertani dolgokba kötött bele a tanár. Volt amivel egyetértettem, volt amivel nem és ezt meg is mondtam.
-20 fokban is kinn vagyok és lovaglok. Ha kell térdig érő sárban megyek be a lovamhoz. Nem fogom azt mondani kalandozások voltak -katonailag kőkeményen megszervezték, másképp nem megy. Nem fogom ez időszak kb. 47 hadjáratának 5-6 vesztes csatáját oktatni... Hosszú a sor. Elég volt! Többszörösen is. Nincs már sok kedvem, vágyam a történelem diploma megszerzésére.
Anno végeztünk páncéltesztet, H. Cs. kívül senki nem jött a szakma felől.
V. bár nincs lova és nem is volt már legalább 5 módszert kidolgozott, hogyan lehetne lóháton le és fel ajzani íjat. Egyet kipróbáltam, jelentem működik.
Van aki a szakmából pár tíz összetett íjat elkészít és messzemenő következtetést von le. G. már ezer darabot -ha nem többet- megcsinált. Meg is döntöttek vele egy 800 éves távolságlövési rekordot.
Kaptam még egy esélyt. Bár nem mondtam rá semmit a tanár jövő héten x időpontban vár. Elmegyek... De ha veszendőbe megy több év munkája nem bánom.

Ez a 4. tél amikor eszembe jut a lovaglás, íjászat, lovasíjászat abbahagyásának gondolata. Ez mindig így téli napforduló környékén van. Tavasszal mikor új zöld fű sarjad engemet is más gondolatok fognak megkörnyékezni.

Tegnap -is- segítettek a tanítványok lepakolni a súlyokat. Most a szokottnál is jobban esett.

Ma floor press -dupla 24 kg-al- , húzódzkodás lábfejen 16 kg-al, pár renegade row lesz. Utána meg talajíjászat. Aztán 2-3 nap KB pihenő éssss jön a clean and jerk 2-4-6-8. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...