2010. december 12., vasárnap

Lovaglás

Megvolt az idei tél első olyan kilovaglása amikor kopogósra fagyott a bőr nyeregszárny.
Pénteken a patakmederben az öreg fa mellett elhaladva pont úgy esett a dolog hogy a fa lombjától jobbra volt a hold sarló a fa lombjától balra egy fényesen ragyogó csillag. Megálltam gyönyörködni. Gusztáv addig fű után lesett. Ez jellemző ránk :).
Hétvégén volt valaki lovagolni. Nagykabátban fázott. Pedig csak kb. mínusz 3 fok volt.

A blogom olvasásakor fontos- főleg a régebbi bejegyzésekkel kapcsolatban- vannak dolgok amiket másképp látok... Popper mondta olvasok, gondolkodok, újjáépítem magam, olvasok, gondolkodok, újjáépítem magam. A Kalila és Dimna könyvben az van írva olvasás gondolkodás nélkül olyan, mint a töretlen dió.

Ma olvasás van szinte egész nap. Például elolvastam a lúgosításról kapott cikket. Engemet meggyőzött. A fő kérdés mi, mit mennyire savasít illetve lúgosít-ezt szinte senki nem tudja "csak" a vizelettel példálóznak -a vér ph értéke meg állandó... Jah és a növények lebontása eleve savas dolog... Kérlek ez ügyben megjegyzéseket ne írj ...

2 megjegyzés:

  1. Attila!
    A Holdtól balra, a nagyon fényes "csillag", amit most naplemente után lehet látni, a Jupiter.
    http://evkonyv.mcse.hu/jelenseg/

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...