2010. december 20., hétfő

Hétfő

SMR system, windmill súly nélkül.
Dupla 24 kg-al MP: 3x3 ism., 3 perc pihenőkkel- a többinél is ennyi volt. Sajnos becsúszott 3 push press. A clean and jerk eléggé igénybe veszi az alsó hátam -plusz itt is megéreztem de semmi komoly- ezért inkább erőnléti napon hanyagolni fogom a duplákat.
Pisztoly, 24 kg-al, súly gobletben volt: 3x3 ismétlés. Itt a kezem fáradt el.
Húzódzkodás, lábfejen 24 kg: 2x3 ismétlés. Lábfejemről mindig lecsúszott a súly, emiatt nehéz volt. (Kinn van a húzódzkodórúd...)
Nyújtás- vádli és brettzel.

A Ricsi által mutatott weboldalról végül is tejsavó izolátumot rendeltem. Ennek alacsonyabb a tejcukor tartalma, magasabb fehérje százalékú, de nem tartalmaz immunglobulinokat melyek erősítik az immunrendszert... Ha rákattintasz az oldalra láthatod 5 kg-os kiszerelésben van nekik. Szóval ez egy darabig elég lesz :). Úgy tervezem nem fogom ízesíteni. Szerdára elfogy az ultimate kíváncsi vagyok a WPI-re.

Lovaglásnál pár napja jutottak eszembe az ősök és a lovasíjászat. Most csak a ló van és a lovaglás - ezen a téren.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...