2010. december 21., kedd

Rigvéda, lépés számláló, főzés

Tegnap elolvastam a Rigvéda azon kis részét melyet magyarra fordítottak -ez töredéke az egész Rigvédának. Nagyon megtetszett, bár sokszor zavaros, elgondolkodtató ami le van írva benne. Kénytelen leszek angolul elolvasni az egészet.
RV.I.164.
30.
Lélegző lénye helyhez kötve vágtat,
Lüktet a Vizek közepén nyugodva,
A halott lényét vágy vezérli útján,
Élet és Halál egy méhből születnek
45.
Négyféle részre oszlik fel a Szent Szó
Tudják ezt az ihletett bráhmanák mind,
Három mélyen el lett rejtve előlünk,
Ember csak a negyediket beszéli

Teremtéshimnuszok címszó alatt (Fórizs László: Rigvéda 162. oldal.)

Ösztönös irányulás hajtja,
kitapinthatatlan belső hajtóerő űzi.
Meg akar nyilvánulni,
meg kell nyilvánulnia,
legszebb ruháját kell felvennie,
meg kell mutatnia magát.

Tegnap este úgy döntöttem csevapcsicsát csinálok kedd ebédre. Sajnos marha húst nem tudtam beszerezni este így szerdára tolódott. Ma sült csirkemell lesz kairói fűszerrel.

Arra gondoltam, ha a lépésszámlálót az alkarra rögzítem és snatchelek vele akkor lehet számolni fogja a snatchek számát. Ez az elméletem :). Nemsokára kipróbálom a gyakorlatban.

4 megjegyzés:

  1. KAIRÓI FŰSZER?????????????????????????
    kicsit bővebben? :-)

    VálaszTörlés
  2. Pontosabban fűszerkeverék.
    Mindjárt írok róla. Elöljáróban annyit nekem túl mentás lett tőle a csirkemell...

    VálaszTörlés
  3. Nekem az a döbbenet ebben a kairói csirke dologban, hogy gyakorlatilag egy napon belül megetted az egészet, pedig nem is ízlett. Ha bejön a cucc, simán megetted volna egyben a 70 dekát? :)
    A lépésszámláló bevált? Mivel tudod úgy rögzíteni a karodra hogy snatch közben nem esik le és nincs is útban?

    VálaszTörlés
  4. Igen akkor csak ebéd lett volna :). Előfordul az ilyen.
    Lépésszámlálót még nem vettem. Csuklópántot lejjebb fogom húzni és arra csíptetem.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...