2010. december 22., szerda

Szerda

A kairói fűszerkeverékkel elkészített csirkemell számomra bűn rossz lett. Pedig az előírt 40 dkg csirkemell helyett 70 dkg használtam. de még így is túlságosan mentás volt. Tegnap ebédre, vacsorára is azt ettem. Ma reggel ettem meg az utolsó falatokat. Soha többet ilyet még egyszer. Viszont a rizs jól sikerült -ne a főzőzacskós rizsre gondolj... Ma megsütöm, a csevapcsit az is 70 dkg... :)

Tegnap volt a téli napforduló. Most már egyre hosszabbak lesznek a nappalok. (Régi felfogással élve ismét a fény, a jó győzedelmeskedett a gonosz felett.) Örülök neki. Tavasszal majd akarok egy nagyobb tereplovaglást. Az ébredő természetben csodás illatok járják át a mezőket, réteket, erdőket.

Ma SMR system, windmill után pár katonai kinyomás volt 32 kg-al. Jobbal egyre jobb a bal viszont még mindig push press. Majd pisztoly következett 16 kg-al. Mivel a legutóbbi pisztoly gyakorlás úgy oroszlánosan "fenékbe harapott". Csak 2x3 ismétlés volt 3 perc pihenővel. Végezetül 4x3 ism. húzódzkodás volt lábfejen 24 kg-al. Próbáltam ráfogni a másik lábbal de nekem ez a pozíció kényelmetlen. Így hagytam is. Nem ment jól. Zárásként nyújtást csináltam.

A héten csak egy lovaglás lesz, mégpedig holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...