2011. január 23., vasárnap

Vasárnap

Mivel hétfőn nem fogok tudni gyakorolni, kedden meg későn lenne, így ma kezdődik a jerk hét.
SMR system
Dupla 24 kg-al clean and jerk: 8-6-4-2. 2 kör, szokásos 2 perc pihenők. Egyik létrafokon belül se volt súly letevés. Nagy az öröm :). A második körben olyan robbanékonyan ment a 8 ismétlés mint még eddig soha. Neki akartam menni a 3 körnek de inkább megálltam kettő körnél.

A szip fórumában olvastam ezt.
Az amerikai nyelvészek kutatják az indián nyelvet. Megkérdezik az egyik észak amerikai indián törzset hogy mondják fut, futni. Mire az indián.
Valami elől? Valami után?
Nem csak simán.
Azt nem mondjuk. Annak semmi értelme nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...