2011. április 8., péntek

Péntek

A főiskola majd harminc ezer forintos tartozást kihozott nekem. Felmutattam a banki utalást, már rég teljesítettem. Ezzel szerintük nem ezt fizettem ki hanem mást. De az is teljesítve van... Most ott tartunk, hogy a titkárnő elküldte a beszélgetésünket a dékáni hivatalnak, a tanulmányi előadónak, a TIK főigazgatónak és a pénzügyi csoport vezetőnek. :))) . Mivel szerinte fizetni kell... Üm....
Más rossz hírt is kaptam. Amíg nem biztos nem írok róla.

Véget ért a katonai kinyomás kezdő programja. A teszt során 32 kg-al jobbal kettő, ballal egy szép katonai kinyomás jött össze -egyből :). Többnek inkább nem feszültem neki. Betegen nem is olyan rossz eredmény. Ezen kalkulátor alapján most 33 kg a maxom. Jobb kéznél kb. 1 kg-al, balnál kb. 3 kg-al nőtt a katonai kinyomásom. Tetszik! Újramérve ismét elkezdem a kezdő programot, még egyszer. A testsúlyom 58-60 kg- három mérlegen néztem meg.
Délután lovasíjászat! (Ha jó a pálya :). 7 hónapja nem lőttem lóhátról.

Kettő érdekes hírt belinkelek:
A néni aki az egész országot levágta a netről.
A pokol kapuja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...