2011. június 10., péntek

Lovaglás terepen

Hívott az erdő.... Az indulás reggelén mindenem tiltakozott az út ellen. Megfájdult a derekam, elment az étvágyam, fáradt lábaim még fáradtabbak lettek.... A tanya felé közeledve egyre inkább azon gondolkodtam merre fogok menni. Amikor a lovat vezettem ki a karámból már semmi bajom nem volt.
Töbek között elnéztem az egyik völgybe. Meglepetésemre a bokrokat kivágták belőle. Itt 3-5 méter magas füves, sásos, ingoványos területen haladtam. Jó nagy bogárfelhő gyűlt körénk- ők a völgyön kívül is sokáig követtek. A völgy végén sas röppent fel majd a gyülekező viharfelhők előtt körözött. Nagyon- nagyon szép volt! Vaddisznóra utaló nyomokat rég látok a környéken de sose láttam még őket. Most viszont megpillantottam kettő kis vaddisznót. Meg kakukk hangját is hallottam. Eddig sose hallottam a környéken. A tanyára visszafelé tartva jó nagy eső kapott el. Nálam volt az esőkabát.... 8 órásra terveztem az utat. 6:30 alatt megjártam. Keresztül kasul bejártam a környéket... Nem emlékszek rá, hogy az elmúlt kb. másfél évben lett volna olyan nap amikor ennyit vagyok lóháton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...