2011. december 28., szerda

Régi képek





Meghalt a mobilom, félig meddig. Így muszáj volt mindenképp leszedni a memóriakártyáról a rajta található képeket. Ezt nehézségek közepette de végre sikerült. Anno ebben a bejegyzésben említettem ama kilátást. Most már felkerül a fénykép. (Mobillal készültek, nem valami jók.)Valamint felkerül egy gyönyörű délutáni fotó amint hazafelé tartottam lóval, Kisgyőrből. (Ez is élőben sokkalta szebb volt.) Felkerül annak a lónak a fényképe amivel a mongóliai lovas expedíció oroszlán részét végrehajtottam. (Elpusztíthatatlan volt ez a ló is. Amúgy mostanság ismét be vagyok sózva. Tegnap nézegettem lovas expedíciókat. Néztem egy több hetes Erdély, Felvidék stb. túrát. 800 ezer forintot kérnek a részvételért. Ember ha nekem annyi pénzem lesz Mongolba megyek-annyiból simán megjárom oda vissza. Meg vannak tervbe véve más programok be kell tudnom osztani magam.)

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...