2012. február 25., szombat

Kettlebell Miskolc challenge, második próba


Ma délelőtt másfél órás átmozgatás. A tartalmán nem változtattam. Csak a szélmalom rávezetőt szélmalomra cseréltem. 
Délután ismét megpróbáltam a KB Miskolc challenget. Anno elég biztonságit mentem, bő 3 óra alatt végeztem.
Most 26 perc alatt eljutottam a 8-as létrafokig. De abba már nem kezdtem bele. A dupla szakítás nagyon nehezen ment. Amiben nincs semmi meglepő hisz hónapok óta nem szakítottam dupla súllyal. Másrészt múlt héten a Tiszaújváros challenge nél lejött a bőr a kezemről és még nem gyógyult be teljesen -ahogy fáradtam egyre kevésbé tudtam a súly átfordulás részre odafigyelni, közben pedig kicsit elengedni a súlyt, elment a finom mozgás. (Ezért a szakításokat mindig tartóba hoztam le most.)

Utólag:
Ma megtaláltam a legkorábbi kettlebell edzésnapló bejegyzésemet.
Anno az első könyv amit Paveltől olvastam a Relax into stretch könyv volt. Már 2006 márciusából van edzésnapló bejegyzésem az ez alapján végzett nyújtásról. 
(Az oszlopfogást ne kérdezzétek. Fogalmam sincs mi lehetett.:))


2 megjegyzés:

  1. Sanyi, a fogadkozó gyerek2012. február 25. 21:32

    Ezeket a kihívásokat (Tiszaújváros és Miskolc challenge) én is evidenciában tartom ám! Csak hogy ne érezd egyedül magad...

    A miskolci I/A-t egy éve már végigvittem, mostanság pedig a tiszaújvárosi I/A, II/A, I/B-vel szemezek, bár a két utóbbi igencsak egy teljes edzésidőt ki fog tenni...

    Amikor felraktad, akkor sokan fogadkoztak. Van olyan infód, hogy valaki végigvitte már bármelyiket?

    VálaszTörlés
  2. Olyanról nem tudok aki az egészet végigvitte. Olyanokról tudok aki az egyes szintet teljesítette. Olyat viszont nem tudok aki a kettes szintet teljesítette.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...