2012. február 29., szerda

Lovaglás csúszós utakon, bal kézzel íjászat

Elsőnek itt is gratulálnék Szabolcsnak. Ő vele múlt héten vettük az egylábas guggolást. Óra vége felé körülbelül félig ment neki, leginkább ellensúllyal. Tegnap meglepett egy szabályos, súly nélküli pisztollyal!

A kedves olvasó észrevehette megváltozott a blog sablonja. Ez az úgynevezett dinamikus nézet. Ha rámegyünk a sidebar részre a legördülő listáról kiválaszthatjuk milyen sablonban szeretnénk nézni a blogot. A blog jobb oldalán fekete csík található. Ha erre rávisszük az egeret megjelennek a tartalomcímek. Úgy mint honlapok, címkék, blogok és így tovább. Erre rákattintva megjelenik a tartalom is. Megnéztem másik gépen is a blogom. Ott nem jelent meg a jobb oldalt lévő fekete csík. Később kiderült, csupán frissíteni kell.

Tegnap csúszós utakon lovagoltam. Emiatt nem kevés nagy szívdobbanásom volt. Gusztáv azonban jól megoldotta. Bíznom kellett magamban és a lóban. Az már csak hab volt a tortán, hogy otthon felejtettem a thermo csizmát és gumicsizmában kellett kimennem. Fázott is a lábujjam. Remélem csütörtökre jobbak lesznek az utak. 

Ma felvettem a balkezes íjászatomat. Idáig jutottam a téli hónapok alatt - ebbe beleértem a késő őszi hónapokat is. (Körülbelül 10 lépésről lőttem 30 centis korongra.) Holnap fordul a kocka és ismét a jobb kezes íjászat kerül előtérbe. Nagyon lassan jó lesz  a pálya. Ekkor -idén is- eltűnik a tereplovaglás és csak lovasíjászat lesz. A természet diktál. ("Rideg anya Óh természet." - mondta egy XVI. századi magyar krónikás.)

Úgy tervezem pénteken megpróbálom a WKC tesztet. Jelen szakaszban ki van zárva a 32 illetve a dupla 32 kg ezért 24 kg-al tervezem végrehajtani. Felvétel részénél semmiképp nem kívánok maxra menni. Eleve az egészet biztonságira terveztem. Íme:


Gyakorlat
Tervezett ismétlésszám
Pontszám
Valóság
Pontszám
Clean
60
180


Long cycle press
48
144


Jerk
48
144


½ snatch
84
252


Push press
48
144




E: 864



Ennek szellemében ma nincsenek ezek a gyakorlatok. 13 kg-os buzogányokat használom és 24 kg-al hajtok végre török felállásokat.

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...