2012. március 7., szerda

2012. év második lovasíjász edzése, energiarobbanás

Nagy szél fogadott a tanyán. Mire a ló kivezetéséhez jutottam már cserepes lett a bőröm és fáztak az ujjaim. Viszont fölszárította a pályát. Így szóba se jöhetett nagykabát, kesztyű.
Gusztáv testalkatát meghazudtoló tempóval közlekedett a pályán. Eleinte kettőket lőttem ki, majd hármakat. A 90 méteres pálya után még bő 50 méteren keresztül lassultunk, aztán jött az ügetés. Hatalmas élmény ez!!! Nagyon élveztem!
Amikor lelassult kipróbáltam az új technikát. Hosszabb kengyelszíjat állítottam, aminek köszönhetően jobban neki tudtam magamat támasztani a nyeregkápának. Az eredmény stabilabb, jobb lövések. Maradni fog további tesztelésre. (Az alsó lábszáramat teljesen másként tartom, mint a nyugati szakkönyvek írják, viszont így még jobban neki tudom préselni magam a kápának.)
A tavalyi vesszőkészletből három maradt. Ezen kívül vannak ahhoz való hegyeim, nockjaim; tollaim. Úgy fogok jobban járni ha ugyanilyen vesszőket rendelek. Spórolás van.
Ha csütörtökön is jó lesz a pálya a héten nem lesz se jobb kezes talajíjászat, se tereplovaglás. Csak hétvégén balkezes talajíjászat.
Egschiglen-Hunnu

Ma alacsony ismétlésszámú technika gyakorlás volt kettlebellnél. Dupla 24 kg-al löktem majd szakítottam egy darab 24-el. Utóbbinál a lefelé szakasznál az átfordulás részre figyeltem -kezet kinyitni.... Most jól ment. Hamarosan 32 nél is megpróbálok szakítani teljesen bemagnéziázott kézzel -24-nél ez már rendszeres Ezt az edzést még megismétlem a mai nap.

Állítólag Cicero mondta Kr. e. 55-ben:
"Az államháztartást ki kel egyensúlyozni. A kincstárat fel kell tölteni. Mérsékelni kell a közterheket. Az arrogáns közalkalmazottakat meg kell fékezni. Meg kell szüntetni a külföld segélyezését, mert így Róma a csőd szélére kerül. Az embereknek újra meg kell tanulniuk dolgozni és ne azt várják, hogy az állam tartsa el őket.!"

Utólag: Kettlebell humor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...