2012. április 3., kedd

2012 tizenharmadik lovasíjászat, hullámvasúton és szomorúan

A tanyán kettő bódét áttettek. Az öltöző bódé pakolásakor a kábel elszakadt. Ne tudd meg, hogy nézett ki belül. Szerencsére az íjam, nyílvesszőim nálam voltak. Kláriék -lovászék- eléggé idegesek és összetörtek voltak. Jómagam akkor roppantam össze igazán amikor láttam, hogy a lovasíjász pályát széttúrták. Mindig is ilyen volt a lovasíjászatom, sőt az életem is ilyen valamennyire, hogy amikor jól menne mindig közbejön valami. (Lesérül a ló, lószállítóval történik valami....)
Azonban a cél megmaradt. Úgy döntöttem ha dimbes-dombos és lánctalpnyomos is a terület én lovasíjászni fogok. Gusztáv könnyen vette az akadályt. Nekem 4 futam kellett. Utána 6-7 vessző ment és 3-4 talált. Aminek igazán örültem, hogy Klári arcára nagy jó kedv ült ki. 
Utána maradtam a tanyán és lőttem bal kézzel. Ekkor jött T.. Őt régóta ismerem. Mondta ki lesz emelve a pálya és úgy lesz felépítve, hogy remélhetőleg nem fog megállni rajta a víz. Noh most ezt mondhatták volna előre, másrészt bízok benne és szeretném majd ezt látni. (T. meg se próbált lovasíjászni...:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...