2012. július 18., szerda

2012 harmicnkilencedik lovasíjász edzése, plusz szerda


Kedd:
Hullámzóan ment. 
Kb. 9 futamot mentem. 9 nyílvesszők kilövésére törekedtem, ami egy futamot leszámítva sikerült is. 
Volt 9 ből 7 és 9-ből 4 találat is.
Szerda:
Első edzésként jobb kézzel talajíjásztam. Nem akartam abbahagyni! Nagyon jólesett. Szívem szerint ma csak íjásztam volna.

Második edzésként 5 perces szakítás tesztet hajtottam végre. Megerősített abban, hogy ez a mostani program nem fekszik. 
Így visszatérek az alapokhoz- katonai kinyomás, török felállás, guggolás, húzódzkodás. Igen ez erőnléti program lesz. A török felállás lesz az edzés elején. Olyan 5 ismétlés. Ezt követi létrásan a felvétel és katonai kinyomás -egyenlőre 12+8 kg -al. Majd jön egyenlőre dupla 24-el a felvétel és guggolás. Zárásként pedig húzódzkodok. Amikor meglesz az 5 darab 5-ös létra akkor lépek a következő súlyra.
Ma már így edzettem. Idővel jobban kiforr az új program.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...