2012. július 20., péntek

2012 negyvenedik lovasíjász edzése, plusz péntek


Csütörtök:
Reggel kb. 2 km futás.
Délután kb. 14 futam lovasíjászat. Egy futamot leszámítva 9 vesszőket lőttem ki. 4 vessző mindig betalált.
Utána kb. 30 perc bal kezes talajíjászat körülbelül 9 méterről 30 centis korongra. Végig 6 vesszőket fogtam hozzá és lőttem ki!

Az órán... Jánosnak sikerült végrehajtania az első muscle up ját!
 
Péntek:
Némi SMR system és indian clubbell után.
TGU 24 kg: 3 ism./oldal.
Katonai kinyomás 20 (12+8) kg-al: 4 darab 3-as létra. Nagyrészt megállás nélkül ment az adott létra.. Csak a vége felé kellett nagyjából 30 s pihenő a bal kéz 3 ismétlése előtt.
Guggolás dupla 24 kg-al: 3 darab 3-as létra. Adott létra megállás nélkül ment. Itt se kellett sokat pihennem a létrák között.
Húzódzkodás 8 kg-al: 1 db 3-as létra.

Ma még lesz bőven lovaglás és talajíjászat vagy lovasíjászat és bal kezes íjászat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...