2012. július 21., szombat

2012 negyvenegyedik lovasíjászat, paintball után

Ma paintball után lovasíjásztam.
10 futamot mentem. Első részben 9 vesszőket lőttem ki. Második részben a lóval foglalkozni kellett ezért csak 8-ak mentek ki. 
4,5 és 6 találataim voltak.

Utólag: A pénteki lovasíjászatról nem írtam. Így a szombati lovasíjász edzés a negyvenkettedik ez esztendőben.
Pénteken sáros pálya fogadott de alkalmasnak ítéltem meg lovasíjászatnak. Kb. 10 futamot mentem és nem ment jól. Most is 4 találat alá nem kerültem, viszont néha hátralövésnél kiestem a ritmusból stb.. Aznap nem ment. Úgy emlékszek 9 vesszők kilövése végig sikerült. Utána kb. 30 perces bal kezes talajíjászat következett. Most is 6 vesszőket fogtam hozzá az íjhoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...