2012. július 23., hétfő

Hétfő, kettlebell és talajíjászat


Jobb kezes talajíjászat:
Elég nagy szél fúj itt. Ezért csak 6 vesszőket lőttem ki 30 centis korongra.
Kettlebell:
A bal térdem megsérült paintball közben. Vagy találatot kapott vagy a betonnak vágtam neki. Mindenesetre lefelé a lépcsőn csak egy lábbal szökellve tudtam közlekedni. Ma már jobban van de a guggolást kihagytam. 
A másik komoly sérülésem a nyaknál van. Evés, ivás és fejforgatás kicsit fájdalmas. (Ha ismét dönteni kellene paintballoznék e vagy se egyértelműen igen a válasz! Ez benne van, tudta mindenki.) De megpróbáltam a katonai kinyomásokat. Gond nélkül sikerült az öt darab 3-as létra 20 kg-al. Jövő héten jön a négyes létra.
8 kg-al húzódzkodás: 1 darab 3-as létra.
Edzés végén kő egyszerű gyakorlatok fogás erősítésre kettlebellel és buzogánnyal. 1x 5 ismétléseket hajtottam végre. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...