2012. július 25., szerda

2012, negyvenharmadik lovasíjász edzés

10 futamot mentem. Elég fáradtan. Viszont nekem kell egy fáradtsági szint, hogy jól menjen a lovasíjászat. Az első futam rosszul sikerült, 3 találat 9 lövésből-olyan mereven lőttem, nem is tudom mihez lehetne hasonlítani. Aztán kezdtem belejönni. Lassan de biztosan a 9-ből 5 találat kezd stabil lenni. Aminek nagyon örülök. Utána bal kézzel talajíjásztam. Közben amikor meghozta Bandi a gumikat elmentem segíteni szétpakolni őket. Késő este szénát hoztak a tanyára, de sajnos most ennek pakolásában nem tudtam segíteni.
Ma pihenés, pontosabban kevesebb mocorgás, mert van pár halaszthatatlan dolog.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...