2012. július 30., hétfő

Hétfő, katonai kinyomás, guggolás


Most nincs nálam a 8kg-os. A tárcsát pedig nem sikerült megfelelően rögzíteni.
24 kg: 3 darab 3-as létra. Itt már pihengettem minden létrafok előtt egy keveset. Utolsó létra 3-as ismétlését kihagytam bal karnál, a bal könyököm miatt.
Dupla 24-el guggolás: 3 darab 3-as létra. Adott létra egyben lement, gond nélkül. Nem rég jött vissza, ezért nem nyomtam nagyon a gázpedált. A bal térd teljesen rendben van. Itt a jövőben dupla 32 kg-ot fogok használni.
Azt elfelejtettem odaírni az előző bejegyzésekhez is, hogy a felvétel mindig egy -katonai kinyomásnál és guggolásnál is. A katonai kinyomás, guggolás nő létrásan.
Húzódzkodás, íjászat kimarad ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...