2012. július 28., szombat

Szombat, kettlebel és talajíjászat


Ma edzés előtt megejtettem az első hengerezést a paintball óta. Utána indian clubbell következett.
Tekintettel a tegnapi napra csökkentettem a mai terhelést. A guggolást így is úgy is kihagytam volna - még kímélem a bal térdem.
Katonai kinyomás: 12+8 kg-al: 3 darab 4-es létra. Jól ment. 3 és 4 ismétlés előtt pihentem egy keveset. Noh meg a létrák között, max 30-40 s-ot.
Húzódzkodás: 8 kg-al 1 darab 3-as létra.
Pár óra múlva jobb kezes talajíjászat. 10 lépésről 15 centis korongokra. 3 sorozat, sorozatonként 9 lövés. 
Mai napra ennyi.
(Nézem az olimpiát. Nem tudom, hogy vagytok vele. Nem fog, nem érint meg. Természetesen attól gratula a győzteseknek. Jobban esik edzeni, kinn lenni, mint a tévé előtt nézni a közvetítést.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...