2012. november 19., hétfő

Brutal challenge tizedik felkészülés

Előtte azonban pár sor a pénteki lovaglásomról.
Délutánra elég nagy hasizomláz alakult ki. Bár Gusztáv jól ment de -az előbb írt dolog miatt- alig bírtam kiülni.

Brutal challenge tizedik felkészülés:
Király kis edzés jött össze:
Guggolásban szépen felbattyogtam 85 kg-ig és kényelmesen 5-öt beleguggoltam. (Előtte azonban elképzeltem, hogy én vagyok Marius és éppen bemelegítek. :))
Fekvenyomásban 55 kg-ba 5 ismétlést hajtottam végre. 
Elemelés. A mai nap erre került a hangsúly. 90 kg-ba 2x6 ismétlést tettem. Viszonylag könnyen.
Katonai nyomás: 35 kg 6 ismétlés. Ami új egyéni rekord. Nagyon örülök neki. Meglesz a 40 kg.
Bicepsz: 37 kg 6 ismétlés. Az első négy ismétlés, még soha ilyen szépen nem ment.
Most nem vettem úgy vissza a terhelést -a fő gyakorlathoz képest- a többiben, viszont a sorozatok számát egyben maximáltam. 
A cipőmmel kell majd valamit kezdeni -birkózócipő... Nagy súlyoknál érzem ahogy megy szét a sarkamnál lévő vékony réteg és épülök bele a földbe.

Utólag: Ismét belinkelem egy régi-régi nagy kedvencemet. A hozzá vágott videó mesteri.... Corvus Corax: Mille anni passi sunt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...