2012. november 20., kedd

Kedd, átmozgatás és lovaglás

Délelőtt:
SMR system, indian clubbell, nyújtás. A brettzel pozíciót jobb oldalt nem tudtam felvenni. 2 percembe került míg összejött. 
Talajíjászat: Jobb 14 lövés, bal 35 lövés. Újabb vesszőm testén jelent meg repedés. Lehet régebben súrolta egy vesszőm.... Már csak kb. 10-en vannak.
Ginastica natural alap-alap. Szélmalom súly nélkül.
Délután:
Lovagoltam egyet ebben a borongós, őszi, ködös időben. 
Először a felső homokos pályán köröztem. Itt történt Gusztáv első megugrása.
Aztán lementem a pályára, ami vágtára alkalmasnak tűnt. Itt történt Gusztáv második megugrása. A körmöm ekkor szakadt be és a hüvelykujjamat is megéreztem. A 4. futamtól tudtam normálisan a célra tartást és lövés imitálást gyakorolni. Előreláthatólag csütörtökön lovasíjászat. 7 futam után felfelé indultam. Ekkor történt Gusztáv harmadik megugrása. 
Kemény világ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...