2012. november 26., hétfő

Brutal challenge, tizenharmadik felkészülés

Az elemelésig nagyon robbanékonyan ment az edzés. Utána kicsit elfogytam.
Guggolás 90 kg 6 ismétlés. (Új egyéni rekord. Legutóbb csak 5 ment.)
Fekvenyomás 50 kg 8 ismétlés (Új egyéni rekord.) 
Elemelés 100 kg 6 ismétlés. Ment volna még de itt inkább megálltam. Nagyon örülök neki. Ez is új egyéni rekord.
Katonai nyomás (most is ülve): 30 kg 6 ismétlés
Bicepsz 37 kg 4 gyönyörű -eddigi legszebbek- és 1 kevésbé szép ismétlés. 6. ism. nem ment ki ezért visszaváltottam 32 kg-ra= 1 ismétlés.
Éééééééééééés Vettel megszerezte a harmadik világbajnoki címét!

Lehet belinkeltem már de a Disturbedet nem lehet megunni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...