2012. november 27., kedd

Kedd, lovaglás és ezres

Ma az átmozgatást teljesen passzoltam.
Még a tavasszal írtam az új tanya építésekor -ma már úgy mondom a jelenlegi átépítésekor- lebontásra került Gusztávék karámja és beállója. Ez az ígértekkel szemben nem, hogy nem került felépítésre de már az építőanyagot -fa- is elvitték. Így egy másik karámba kerültek be Csillaggal. Mind a kettő ló problémás. Attól a legkevésbé félek, hogy Gusztáv nem jut kajához stb.... Nah de a többiek.....
Ma tündér volt. Jól viselkedett. Pedig lelkileg nagyon nekikészültem a hullámvasutazásnak.
Utána íjásztam, úgy 20 méterről. Jobbal 14-et lőttem, ballal 42.

Este a csipet-csapat 1000 swinget hajtott végre. Ez minden kettlebelles életében mérföldkő. Gratulálok nekik! (Időeredményt idővel pótolom.)
P. Angéla 16 kg.
Kriszta 16 kg
Gyula 16 kg 50 perc
Éva 12 kg 500 ismétlés (Majd ha te is abban a korban...)
Andrea 8 kg 35 perc
Angéla 8 kg 30 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...